? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Khamis, 19 November 2009

Cahaya Hatiku

Terasa makin cpat ms berlalu, kandungan ku hmpir mcecah 2 bulan...Terima Kasih Ya Allah, kerana Kau telah m'anugerahiku "Rezeki"Mu yang tidak ternilai...kdg2 aku rs aku bagaikan dalam mimpi, terlalu cepat tapi aku bersyukur kerna inilah yang diharap2kan suamiku...bgitu juga aku...x sabar rasanya aku ingin mnuggu saat kelahirannya...Ya Allah Ya Tuhanku, lindungilah aku dan bayiku selalu...jadikanlah bakal anakku, anak yang soleh solehah...lindungilh kami slalu Ya Allah shingga hari lahirnya dan selama2nya...Dia permata hatiku, penghibur jiwa...aku mula merasakan kehadirannya...walau betapa teruk kesulitan yang aku alami sekarang, aku tempuhinya demi bayiku...aku ingin dia sihat, kdg2 alahan yang aku alami benar2 mbuatkan aku lemah x bermaya. Tp bila mgenangkan aku sudah ada dia, aku kuatkan semangat untuk mneruskan hari2 yang berlalu walaupun bertahan seorang diri....
Buat Cahaya Hati Ibu, Ibu akan buat yang terbaik untukmu...ibu akan kuatkan semngat demimu...kau nyawa ibu...bakal penyeri hidup Ayah dan Ibu...Ibu tidak sabar mnanti detik kelahiranmu...moga dengan kelahiranmu, mbawa sinar kebahagiaan sepanjang hayat buat kita.....
Ibu rela berkorban nyawa demimu cahaya hati ibu, hanya 1 yang ibu harapkan kau dapat mlihat dunia Tuhan yang Maha indah dgn selamat dan sempurna......kau lah "hadiah" dr ibu yang tidak ternilai harganya buat ayahmu....

0 ulasan: