? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Isnin, 8 Mac 2010

Kehadirannya...

hari ini usia kandunganku mcecah 5 bulan lbih...bgitu cpat detik blalu...kdg2 aku semakin takut bila memikirkan hari kelahirannya yang semakin hampir..aku takut Ya Allah...hanya Kau sahaja yang merasa dan tahu apa yang aku rasaakan saat ini...x ada seorang pun yang memahami apa yang aku rasa...tekanan....susahnya hati aku pada saat ini...hanya kepadaMu aku memohon Ya Allah, kuatkan hatiku menghadapi setiap dugaan cabarnMu...berikan aku semangat untuk meneruskan hari2 yang blalu dgn penuh kekuatan...terima kasih kawan2 aku yang begitu mgambil berat akan diriku...sentiasa meniup semangat dan memberi dorongan yang padu bagi aku menempuh perjalanan yang mcabar...hanya Tuhan sahaja yang mampu mbalas kbaikan shabat cmua....
Permata Hati Mama, kaulah segala2nya bg ibu dunia akhirat...kaulah sumber kekuatan ibu, pcetus semangat ibu bg meneruskan hidup...kaulah nyawa ibu...segala-galanya bg ibu...ibu rindu akan kehadiranmu...ibu x sabar lg ingin menanti saat kelahiranmu...sihatlah untuk ibu...ceriakan hari2 ibu yang suram...kaulah kebahagiaan ibu...kegembiraan ibu...setiap kali ibu merasakan pgerakanmu, ibu rs gmbira, kerana itu tandanya anak ibu sihat...bergerak lh setiap saat kerana itu akan mbuat ibu terhibur.....ibu tiada sesiapa melainkan anak ibu yang tercinta.... Ya Allah Ya Tuhanku....panjangkanlh usiaku dan bayiku...tolong jangan pisahkan 1 pun diantara kami...panjangknlah usia kami Ya Allah.....aku tidak ingin kehilangan anakku baik dalam mimpi maupun nyata...jangan pisahkan kami!!!!!!!!!!

0 ulasan: