? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Selasa, 13 April 2010

Cahaya Hati Papa & Mama

13 April 2010(1645pm)

Begitu cepat detik berlalu, usia kandunganku sdh mcecah 7 bulan lbih...Terima kasih Ya Allah kerana mjadikan aku semakin tabah dalam mhadapi dugaanMu, cabaranMu sedari awal kandunganku hingga ke saat ini...tidak dapat dnafikan rasa lelah letih yang teramat sangat semakin dirasa aku dalam mjalani hari2 yang aku lalui..mgkin dsebabkan pbawakan bayi ku yang semakin berat....kdg2 aku rasa sakit dgn keadaan ini, tapi aku tahan jua demi bayiku...aku mesti bertahan walau betapa sakit kesakitan yang aku rasa...
Aku bsyukur jua kerana mpunyai suami yang memahami keadaanku...terima kasih sayang...setiap kali aku melihat wajahmu aku terasa ingin mgeluarkan airmata....aku takut aku tidak dapat melalui detik bahagia bertiga bersama baby kita...aku takut aku tewas dalam pertarungan antara hidup & mati...setiap bakal ibu akn merasa apa yang aku rasa apatah lagi usia kelahiran semakin hampir...seandainya dberi pilihan, aku hanya ingin bayiku lahir dengan selamat...kerana ianya hadiah yang paling berharga buat suamiku...walaupun tanpa aku.............Ya Allah, tiada siapa yang mharapkan perkara yang tidak baik melainkan apa yang terjadi itu sdh tersurat...tapi jauh di sudut hatiku, aku ingin selama2nya disamping suami & anakku....Tolong jangan pisahkan 1 pun diantara kami....aku ingin kebahagiaan kami berkekalan hingga ke akhir hayat kami....
Permata Hati Mama & papa, tidak sabar rasanya menanti saat kelahiranmu....pabila mama melihat baju2 mu semakin mama tidak sabar menanti saat itu...Kau lah bukti cinta mama untuk papa...kaulah segala2nya bagi mama dan papa....
Mama harap anak mama sentiasa sihat....kerna itu sumber kekuatan mama....

Sabar anakku, x lama lg anak mama akan melihat cahaya dunia, mlihat wajah mama & papa....Ya Allah, betapa kerdilnya aku rasa saat ini bila mgenang perkara buruk baik yang bakal berlaku.....Wallahulam.....

0 ulasan: